Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 28 mei 2009, 13:35   #9898
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Geloofwaardig... daar zeg je het al. Wat jij geloofwaardig vind is gekleurd door je wereldbeeld. Hoe er maar rekening mee dat je wereldbeeld niet volledig is of niet volledig overeenkomt met de realiteit.
Ik heb nog nooit gezegd dat het niet kan, of dat het 100% zeker is dat de bush regering er nergens tussenzat, ik sta open voor veel zaken maar dan moet je WEL met bewijzen afkomen, en motief is voor mij (en ik denk voor de meeste) een belangrijke eerste stap.

Als je bedoelt dat ik niet geloof in al de wereldoverheersende kleine groepjes die de wereld leiden dan heb je gelijk, maar dat zou niet mogen uitmaken want je kan voor hen net zo goed een motief vinden .

Citaat:
Tuurlijk hebben ze motieven voor 9/11, dat is toch overduidelijk. Zonder 9/11 hadden ze nooit kunnen doen wat ze nu gingen doen. Ze hebben 9/11 goed gebruikt als slogan. Dat is niet te ontkennen. Alleen al dat feit toont aan dat ze een motief gehad hadden (als dat het een inside job is).
Welke motieven dan? Je haalt 9/11 als excuus (om zaken zoals patriot act) en dat ze 9/11 opgezet hebben OM zoiets als de patriot act mogelijk te maken door elkaar.

Hebben ze 9/11 gebruikt? Natuurlijk betekend dit dan dat ze 9/11 ook zelf gepland hebben? Helemaal niet, dus nee het feit dat ze 9/11 gebruiken betekend niet dat ze de oorzaak zijn.

vergelijk met de PS en spa, die spreken over de "liberale crisis" om zo de huidige economische crisis te gebruiken om stemmen te winnen, betekend dit dan dat zei die crisis verooraakt hebben? nee hoor.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden