Los bericht bekijken
Oud 30 mei 2009, 15:32   #2
Fredschot
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentine Julien Bekijk bericht
ER is veel werk voor psychologen lees je nog al eens als er gesproken word over de toestand van de wereld.
Ik beaam dat.

Welles Nietes spelletjes zijn een negatieve manier om aandacht te vragen die mensen juist afstoot. Degene die zich daar mee bezig houden schuiven hun verantwoording af op een ander, zonder het te weten van zichzelf.
Het komt door een gevoel van machteloosheid en dat stoot af.

Mensen sluiten zich graag aan bij de winners!

De economische machthebbers hebben dit heel goed door, hoe je mensen en masse via psychologie en hypnose kan manipuleren.(zie met Obama) Bij alle maatregelen die ze wensen door te voeren (oorlog), en die mensen mogelijks niet zullen aanvaarden, gebruiken ze intensieve hypnose technieken.. Ze bestudeerden die met hulp van Anna Freud en consorten.(Mkultra)
De BBC maakte daar intressante reportages over die door klein links worden afgedaan als geleuter. Ondertussen hebben veel mensen niet door hoe we zelf in die matrix zitten.

Het is geen kwestie van conspiracy. Het is gebruik maken van het kuddegedrag van de mens. Dit is al eeuwenlang aan de gang. Mensen sluiten zich graag aan bij een groep ook al holt die op de afgrond af. Conformisme. Bekijk de reportages op youtube echt de moeite! Maak me tot slaaf maar geef me eten.

Het tweede punt dat ik hier even wil aanhalen is dat half Belgie weet dat de PVDA vervelende maoistische technieken gebruikt die bijna op stalking lijken en daarom niet op de Pvda stemmen of zich er toe aangetrokken voelen;
Vavli is daar helaas een voorbeeld van.Sorry...

De gesprekspartner krijgt het gevoel verplicht ingelijfd te worden! De militanten slepen je mee in dingen die je niet wilt of gezegd hebt! Heel vervelende technieken zijn dat van pvda militanten, die ze via trainingen aangeleerd krijgen, en waar ik verschillende mensen door heb zien afhaken in de loop der jaren.
Belet de PvdA daardoor misschien de vorming van een nieuw links front?

Ik kreeg dit verhaal net te horen van een huisgenoot van mij zonder dat ik er zelf over begon.. (hij is een BV in de kunstwereld) en heb dit zelf ook al ervaren.

Toch Hoop ik dat Peter Mertens verkozen wordt want ik denk dat we er alleen samen kunnen geraken en kijk ook naar de daden van andere pvda leden die wel inspireren!

Ik ben heel blij dat er zo een leuke campagne word gevoerd door de PvdA met de neuzen! Heel veel succes gewenst! Maar mijn vertrouwen is te zwaar geschonden in de loop der jaren;Ik wil daar niemand iets mee verwijten maar het is gewoon zo. En dat is voor veel mensen zo.

Ik hoop daarom dat er met CAP een nieuw zaadje wordt gezaaid voor al die mensen die bij ecolo,groen en al de andere partijen geen plaats meer vinden.

Het is hard nodig dat er een nieuwe brede populaire beweging onstaat zonder dogmas en met meer vrouwen.....

Consumenten en milieu bewegingen hebben 70 000 of meer leden en die stalken je toch ook niet? das meer dan de grootste politieke partij!

Heeft Cap de ambitie om bij de "winners" te horen?
Er zijn alvast veel vrouwen op de lijst....

Als het zo moet zijn zal het zo zijn...
Te laat, valentine, ik heb mij juist aangesloten bij de pvda...
Ik heb ook in beraad met de Pierre (Peter Mertens voor vrienden) overlopen dat we nu toch wel véél véél te sterk staan, en dat we om jullie nog een kans te geven de vavli naar de cap sturen...

succes met de verkiezingen!
Fredschot is offline   Met citaat antwoorden