Los bericht bekijken
Oud 30 mei 2009, 17:58   #91
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Maar allez mensen. Ik was sarcastisch. De meesten die naar Belgie komen door gezinshereniging zijn waarschijnlijk laaggeschoold en kunnen hier veelal geen job vinden.

Ah merci Ardennees
Wel kijk, op gevaar af dat ik nu weer Redwasp en Raf en consoorten in mijn nek krijg: wat is "gezinshereniging"?

Zoals Marij Uyt den bogaerd reeds heel duidelijk heeft beschreven in haar column dekt de term "huwelijk" in islamitische huishoudens totaal niet wat de term in onze keltisch-christelijke maatschappij vertegenwoordigt. In dat geval zal ik nog eerder kunnen aantonen dat een homo-huwelijk dichter bij "onze" term van "huwelijk" staat dan een islamitische alliantie tussen een vrouw die een bepaalde som ontvangt + daarbij belooft levenslang huishoudster te spelen en baarmoeder te wezen in ruil voor eten en onderdak.

WANNEER GAAN DE POLITICI DAT EENS ZIEN? Als het te laat is? Geen nood: zijzelf hebben dan wel voldoende financies achter de hand om hen en hun gezin een uitwegje te vinden richting Barbados e.d. De meesten van de personen die ze echter willens nillens hebben opgelicht, zullen die kans niet meer hebben.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden