Los bericht bekijken
Oud 31 mei 2009, 12:14   #44
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
bullshit gast het merendeel van de criminele feiten worden wel degelijk gepleegd door allochtonen of nieuwe belgen of noem je de slachtoffers nu ook al leugenaars
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik zou je aanraden eens een weekje de zittingen van een correctionele rechtbank bij te wonen zodat je zelf kan vaststellen wie daar de grootste klandizie uitmaakt.
1 Ik zou graag cijfers hebben die jullie beweringen staven. Jullie beweringen zijnde : De meerderheid (= meer dan 50%) van alle criminele feiten wordt gepleegd door allochtonen of Belgen van allochtone afkomst.

2 Ik herhaal nog eventjes voor degenen die niet aandachtig gelezen hebben.
Alhoewel bepaalde allochtone groepen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers, is binnen elke allochtone groep de overgrote meerderheid nog altijd niet crimineel.

3 on topic :
Ik zie dan ook geen reden om allochtone minderheden te viseren.

Van de politie zou je toch verwachten dat ze hier boven staan.
Ze moeten door de selectieproeven geraken, krijgen opleiding,...

Mijn schoonbroer, Belg van allochtone afkomst, kan veel verhalen vertellen over zijn contacten met de politie, douane,.. zelfs gemeenteambtenaren.

Sommige verhalen zijn straf, sommige bijna grappig, sommige onvoorstelbaar.

Voor de volledigheid. Mijn schoonbroer heeft nog nooit iets misdaan, heeft een blanco strafregister, heeft zelfs nog nooit een verkeersboete gehad.
Zijn enige misdaad is, dat hij een gekleurde huid heeft.

Laatst gewijzigd door artisjok : 31 mei 2009 om 12:15.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden