Discussie: LDD en zijn lijst
Los bericht bekijken
Oud 31 mei 2009, 13:36   #1
tsjerno
Vreemdeling

Standaard LDD en zijn lijst

Geachte mijnheer Eppink,

Twee jaar geleden stemde ik op de Belgische verkiezingen op de toen kersverse partij LDD. Ik had wel wat water in de wijn gedaan vanwege de mensen op hun lijst. Onbekenden en hier en daar wel zat er een opportunist tussen.

Nu staan de volgende verkiezingen te wachten waar zitjes worden uitgedeeld voor Vlaamse en Europese parlement. Helaas lijkt de lijst van LDD nog altijd vol te zitten met opportunisten, mensen die waarschijnlijk niet geschikt zijn voor politiek en dergelijke. De slechte parlementsscores van de Vlaamse parlementsleden bij een onderzoek van "De Standaard", affaire Vijnck, de ruzies in LDD Limburg, Armin Box die zijn vader vervangt op de lijst omdat die beticht is van schriftvervalsing (Het is wel waar dat hij nog niet veroordeeld is maar OpenVLD heeft hem wel toendertijd geschorst uit de partij.), Van Gaever die opstapte door een ruzie met Verstrepen... geven mij toch niet echt veel vertrouwen in de partij.

Hoe ziet u hier tegen op? Waarom is de situatie na twee jaar nog altijd niet beter geworden?
tsjerno is offline   Met citaat antwoorden