Los bericht bekijken
Oud 31 mei 2009, 17:44   #131
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vorenus Bekijk bericht
Niets racisme maar enkel zekerheid. Hoeveel universiteiten in Afrika genieten faam?
Hoeveel belgische?

Citaat:
Aan de diploma kan je veel zien of iemand kundig is of niet, zelfs met diploma's van hier kan je dat zien.
Tuurlijk dokters hier zijn onfeilbaar en hebben allemaal onfeilbare vakkennis, die buitenlandse allemaal kwakzalvers.

Ik durf gerust de dokters/tandartsen waar ik bij geweest ben naast de betere dokters tandartsen hier zetten.

Citaat:
Net zoals een bouwvakker in Afrika die geschoold maar op gebied van bouwkennis in Europa niets kan doen vanwege juist een gebrek aan kennis van de westerse bouwkunde.
Tuurlijk, in afrika bouwen ze hun muren compleet anders dan hier.
En het menselijk lichaam is daar anders ? En voordat je afkomt met dat ze achterlopen: nee hoor integendeel zelf die tandarts waar ik bij ging was profesioneler en moderner uitgerust dat gelijk welke tandarts die ik hier al gezien heb.

Zoals ik al zei: kom eens van onder je kerktoren en doe je ogen eens open je schijnt echt te denken dat buiten europa er enkel wat wilde stammen leven.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden