Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Als er voor het atheïsme plaats is in de politiek, is er evengoed plaats voor christelijk denken. Zolang men immers geen "goddelijk wettenpakket" gaat uitvoeren, zoals de moslims, is daar in sé niets mis mee.
|
--------------------------------------
Laten deze nieuwe christenen (C'axent? nog nooit van gehoord) hun goddelijke wetten in het grondplatform eerst schrappen, de vier bladzijden die dan nog overblijven mogen ze voor zichzelf uitvoeren.Laten vooral al de andere "christelijke" of godsdienstige partijen dit ook doen. De bijbel druipt van bloed en sperma, niemand zal mij kunnen overtuigen dat de moordplannen van hun god of goden, die tegen alle regels van de rechten van de mens ingaan, ongestraft in een partijdoctrine mogen opgenomen worden. Klaag ze dus ook aan bij de club van pater Leman.
Ik heb deze vraag al gesteld aan de "christelijke" partij, maar zoals verwacht komt er een verkreukt en kronkelig antwoord op.
In de rubriek SOCIALE VERKIEZINGEN op deze site heb ik een bloemlezing uit de authentieke en geautoriseerde vertaling van RERUM NOVARUM gegeven, die 99% van de acv-syndicalisten nog nooit gelezen heeft. Dit brouwsel van paus LeoXIII, is de volmondige ondersteuning van het kapitalisme in zijn wildste vorm. Toch wordt nog steeds ieder jaar rond 15 mei de lof gezongen door de bedriegers van de arbeiders. Lees het eens, het is echt de moeite waard. Je valt van je stoel van verbazing.
Gerard Golsteyn.
--------------------------------------
BLESS GOT YOU!!!