1 juni 2009, 13:46
|
|
Banneling
|
Citaat:
Nee Beotiër, elk alternatief economisch model moet - in grote lijnen - een overlegmodel, sociale herverdeling en ethische normering kennen.
Een economie moet kleinschalig zijn en ingebed in het geheel van de natuurlijke, menselijke relaties (gemeenschap, beschaving, staat). Ze moet - bovenal - verlost worden van de groei-dwang en de rente-slavernij, die niet losstaan van elkaar. Het geld moet opnieuw een dienaar van de arbeid worden en niet omgekeerd.
En anders? Dan eindigen de moderne mens en beschaving ecologisch maar zoals de Paaseilanders.
|
Citaat:
Er valt gewoon niet te discussiëren met mensen die een armzalige of helemaal geen politieke cultuur hebben. Waarom denk je dat Van Rossem hier weggegaan is?
|
Citaat:
Ik denk dat gij zelf last van inteelt hebt, als ge het nu nog niet verstaan hebt.
|
Citaat:
Ik heb al gezegd dat "genie" a-moreel is. Wat interesseert het mij dat Van Rossem een klootzak of een oplichter of een dikke nek is, als zijn artikel nagels met koppen slaat? Hij zegt dat jullie alleen maar op de man spelen en je bewijst het elke keer opnieuw! Wat is je enige kritiek op zijn artikel? Dat het een kwestie van geloof is of niet...
|
Citaat:
Wie zijn ze? Ik kan het al raden...
Nu goed, dat diezelfde Holocaust een fetisj is geworden om de "multiculturele maatschappij" niet meer in vraag te mogen stellen, is dus nog niet doorgedrongen. In het gevlij komen bij uw eigen vijanden, dat is een goede strategie!
Uit de kranten: "Zij hebben migranten naar Europa, de VS en de wereld van de Holocaust gestuurd om een racistische regering in bezet Palestina op te richten", zei hij in een duidelijke verwijzing naar Israël.
Ahmadinejad op de Antiracismeconferentie van de VN in Durban. Die man is scherpzinniger dan gij alleszins
|
De elegantste ad hominems van heel P.Be.
Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 1 juni 2009 om 14:08.
|
|
|