Los bericht bekijken
Oud 2 juni 2009, 01:37   #120
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Ik doe bij Voorpost mijn ideologisch ding en ik ben zelf niet de enige NSV!'er die daarmee bezig is. En het is zeker niet zo dat ik op enige manier dan ook wordt tegengewerkt, integendeel! Integenstelling tot wat sommige mensen op dit forum denken, staan ze bij Voorpost (van de basis tot en met de top) zeker open voor nieuwe interpretaties. Wie Revolte, magazine van Voorpost, leest, zal er ook elke keer een ideologisch artikel van mij in vinden. Zo heb ik eens een analyse gemaakt van België volgens de lijnen van Atoon Roossens (en ja, hij werd vermeld met naam en toenaam als bron/inspiratie). De commentaren waren unaniem positief. Binnenkort nog meer over ideologie bij Voorpost trouwens, maar daar zal je een paar maanden voor moeten wachten. Ik beloof wel om het op dit forum te zetten.

Beschouw dit trouwens niet als een manier van mij om te zeggen hoe fantastisch ik ben. Ik ben zeker niet de enige die zich hiermee bezighoudt en vorm maar één rad in een groter geheel. Niemand is te min om proportioneel bescheiden te zijn. Ik geef toe dat er bepaalde figuren zitten bij Voorpost (bij welke organisatie niet?), maar dat zijn maar enkelingen in een veel groter geheel.
Ja, ik bedoelde dát maar ook nog wat anders. Misschien beledig ik je er wel mee, dat is zeker niet de bedoeling, maar je bent voor mij een raadsel en een atypische Voorposter. Uit je posten blijkt dat je geen racist, geen antisemiet, geen holocaustontkenner bent; Geweld trekt je niet en ik moet de eerste scheldpost van je nog tegenkomen. Ik zie ook geen link met jullie nieuw-solidaristische ''broertjes'' en in tegenstelling tot anderen schijn je niet te genieten van de kredietcrisis.

En nu niet zeggen dat de meeste Voorposters zo zijn. De website van Voorpost is radicaler dan jij en het Nederlandse Voorpost is schorum.
Ik zie je dan ook eerder als rechts-liberaal of conservatief dan als ''solidarist''.
Begrijp je wat ik bedoel?
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden