Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door monza
Ik ben blij dat een subjectief iemand als u mij komt inlichten met nonsens. Dat gaat zeker mijn idee over de politiek beinvloeden, ik heb gezien dat hier 2 jaar gebrult is over hoe rap vlaanderen zijn bananen republiek zou krijgen. Hoe dat LT alles ging veranderen en BdW de walen en de profiteurs kordaat zou aanpakken.
Samen met uw nonsens over hoe slecht blauw is en uw sterke argumentatie gaan we de wereld zeker veranderen.
|
Het is toch niet meer dan normaal van aan te kondigen dat het liberaal systeem failliet is.
waarom heb je anders al dat publiek geld nodig om te overleven.
In Amerika, jullie groot voorbeeld heeft is het ganse verzopen en dan maar na alleen maar 200 jaar bestaan.
GM is voor 60 procent in handen van de staat.
Het liberalisme overleeft alleen maar omdat jullie (iedereen kent ons) beslag leggen en elke dag meer op ons geld.
Het is nooit zo erg geweest, de staatsfinancieen zijn net zoals een warenhuis, iedereen bediend zich om iedereen kent ons in leven te houden. Maar zien waar dat dit allemaal gaat eindigen? Hopelijk houden de brave burgers hun geld onder de matras.
Jullie nemen zelf aan dat de zelfstandige die goed gehandeld hebben ( banken enz..) vandaag benadeeld worden door al deze die zich slecht hebben gedragen.
De goede zouden vandaag moeten heersen en goede zaken doen (kopjes) maar zelf dat houden jullie tegen.
Laat ze maar failliet gaan, zij zullen altijd vervangen worden door anderen.
Wat er nu gebeurd is alles kunstmatig in leven houden op onze kosten en zonder enige waarborg op obejectie gegronden kansen om toch niet te moeten toegeven dat jullie systeem niet werkt, failliet zijn jullie dat is de waarheid. En toch blijven jullie och toch zo arrogant.