Los bericht bekijken
Oud 3 juni 2009, 12:50   #90
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke Bekijk bericht
je kan ook de splitsing uitroepen en daarna onderhandelen?
Dat is zoals je huis verkopen en dan een nieuw beginnen zoeken. Heel riskant want je hebt geen idee wat je er te wachten staat en hoe men reageert.

Citaat:
als ze mij aan tafel zetten ist binnen een uur geregeld.
Onmogelijk bij Tsjechoslowakije duurde het maanden, en dat was een vreedzame splitsing die beide kanten wilde in een land dat minder verbonden was dan belgie, zonder brussel en zonder EU.

Nog maar 1 ding: waar zal men zijn belastingen betalen? Voor vlamingen en walen in brussel een heel heikel punt want die 250 000vlmaingen die daar werken betalen een enorme som belastingen die naar vlaanderen nu gaat, terwijl het normaal gaat naar daar waar men werkt. behalve als men onderhandeld natuurlijk. een uurtje? Alleen dat al kan maanden aanslepen.

Citaat:
en voorbereiding?
ik heb een scenario klaar liggen.
Kan ik een copie krijgen?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden