Beginnen de (illegale) vreemdelingen nu ook mekaar te beroven en zelfs vermoorden?
In "De Standaard"-gazet van gisteren las ik toch enkele verontrustende dingen. Het enorme vreemdelingenprobleem is natuurlijk iedereen bekend maar er bestond lange tijd een soort stilzwijgend "pact" tussen de vreemden: men beroofde mekaar niet. Wie van ons zou het zich dan ook kunnen voorstellen, dat marokkaanse meisjes werden lastig gevallen door hangjongeren op straat of dat oude moslimvreemdelingen zouden worden beroofd op straat door andere moslim(jongeren)? En toch: in DS van gisteren kan men lezen dat een bejaarde vrouw uit Brussel werd vastgebonden en doodgestoken op haar bed. Groot was mijn verbazing te lezen dat het slachtoffer van marrokaanse origine was! Naar mijn mening is dit voor het eerst het geval, dat men hoort over zulke misdaden gepleegd op vreemdelingen? Een ander al even gruwelijk berucht was dat van een Turkse, zwangere vrouw die werd doodgestoken.
Het lijkt er dus op, dat zelfs de moslims niet meer de baas zijn in de binnenwijken van de grootsteden vermits ze nu zelf het slachtoffer worden van dezelfde misdaden die wij Vlamingen hebben meegemaakt. Is dit een ommekeer?