Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie
Als er niets aan je ogen scheelt, dan scheelt er duidelijk wat met jouw grijze massa.
En ik had het ook over Westerlingen en daaronder versta ik logischerwijze zowel vrouwen als mannen.
De enige die zich belachelijk maakt ben jij. En de enige die er zich probeert uit te lullen (hier en in de andere draden) ben jij, anders zou je weldegelijk toegeven dat er een reuzeverschill bestaat dus de belevingen in beide groepen en hun reacties.
Zie je wel dat je aan het lullen bent. Je weet niet eens meer waarover het gaat. 
Wel het gaat over het verschil in beleving van een herdenking van de dood van een profeet : de massa-hysterie in de moslimwereld met als uitschieter een jankende Achmedinejad tegenover de beheerste herdenkingsversie in het Westen voor zover die er nog voorkomen.
De complete waanzin die uitbreekt in moslimlanden tgv een paar cartoons, tgo reacties in Europa als er hier de draak gestoken wordt met religieuse figuren.
Capito?
|
"Als er niets aan je ogen scheelt, dan scheelt er duidelijk wat met jouw grijze massa."
Neen hoor, deze werkt nog perfect

.
"En ik had het ook over Westerlingen en daaronder versta ik logischerwijze zowel vrouwen als mannen."
U geeft uw ongelijk dus toe?
"De enige die zich belachelijk maakt ben jij. En de enige die er zich probeert uit te lullen (hier en in de andere draden) ben jij, anders zou je weldegelijk toegeven dat er een reuzeverschill bestaat dus de belevingen in beide groepen en hun reacties."
Daar ging het helemaal niet over, maar kom. Ja idd, er is een verschil in beleving en reactie. Doch mag je dat niet veralgemenen. Niet alle moslims zullen even fel reageren op die cartoons als andere moslims, net zoals niet iedere Christen een abortusdokter zou doodschieten. En dat, mijn beste, moet u maar eens leren begrijpen.
"Zie je wel dat je aan het lullen bent. Je weet niet eens meer waarover het gaat.
"
Brilletje nodig? Er staat toch weldegelijk 'waarom' en niet 'waar'...

.
Neen, ik zie niet in wat deze discussie ons gaat opbrengen of waar u heen wil. Dat er over het algemeen een verschil in beleving is weten we allemaal. Net zoals er een verschil is in beleving ts Europa en de VS.