Los bericht bekijken
Oud 4 juni 2009, 08:54   #31
Freegrass
Vreemdeling

Freegrass's schermafbeelding

Standaard

Hey Tim,

Jij zal zeker wel weten dat 50% van alle moorden gepleegd worden onder invloed van alcohol.
Daarmee is bewezen dat de grootste dealer van hard drugs de staat is.
Een kind van 13 jaar kan een supermarkt binnen stappen, een fles sterke kopen, buiten de fles aan zijn mond zetten, de fles leeg drinken, en dan dood neervallen…
Maar O wee als ik een jointje rook, dan ben ik een crimineel en uitschot...

Ja ja ik weet het....
Cannabis word gedoogd...
Bla bla...

In de wet staat nog altijd dat het verboden is. En daarom ben ik nog steeds een crimineel en word ik door de maatschappij als junkie bekeken en uitgesloten voor een persoonlijke keuze die niemand schaad dan mezelf. (De hoeveel schade is kan over gedebatteerd worden, maar cannabis is nog altijd een softdrug, terwijl alcohol een bewezen hard drug is. Groenten, fruit en water is nog altijd het gezondste. Maar in water kan je ook verzuipen…)

Ik word uitgesloten uit de maatschappij voor een persoonlijke keuze.
Ik word uitgesloten uit de maatschappij omdat ik kies voor een minder schadelijke drug dan alcohol...
Ik word uitgesloten uit de maatschappij op basis van misinformatie en vooroordelen die ontegensprekelijk weerlegt worden door de wetenschap...
Mijn uitsluiting uit de maatschappij is een pure vorm van discriminatie op basis van incorrecte vooroordelen...
Ik ben de janet van de 21 eeuw...

STOP DEZE DISCRIMINATIE!!!!
Fight the law with the law!!!!

In 2003 dronken de Belgen gemiddeld 96,2 liter bier, 23 liter wijn en 3,9 liter sterkedrank. Omgerekend betekent dit 733 glazen per persoon.
Uit een studie van de Wereldgezondheidsorganisatie blijkt dat alcoholmisbruik de grootste doodsoorzaak was in Europa bij jongeren tussen 15 en 29 jaar. Uit deze leeftijdsgroep stierven in Europa in 1999 56.000 jongeren aan de gevolgen van alcohol.

Ik ken maar 1 persoon die is gestorven door de gevolgen van cannabis.
Dat was een dokwerker die een container met cannabis op zijn hoofd kreeg bij het lossen hiervan...

Doe goed voor je land. Zet je land op de kaart door een jarenlange opoffering die de gewone man niet kan begrijpen of aankan. Maar als je na je land te hebben gediend een feestje bouwt, en even uit de bol gaat met een lijntje coke, dan ben je plots een paria en een slecht voorbeeld, terwijl hun dochters achter hun rug om 8 uur s’morgens thuiskomen, bloed nuchter (lees; ni bezopen) maar in een milieu zitten dat verborgen blijft voor de maatschappij omdat ze weten dat als er iemand te weten komt dat je een onaanvaardbare drug gebruikt je leven verwoest word. Niet door de drug, maar door de maatschappij die niet beseft waar ze over praten…

7 gouden medailles, nooit deed iemand beter.
Maar blowen is verkeerd, en dan mag je nog de beste ooit zijn, je bent een junkie…
Drink een pint, sla je vrouw nadat je jezelf bezopen hebt…
Dan pas ben je echte vent, en word je aanvaard in een maatschappij die zichzelf dom zuipt …

Groetjes,
Danny
Freegrass is offline   Met citaat antwoorden