Los bericht bekijken
Oud 4 juni 2009, 13:37   #6
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje Bekijk bericht
Hoezo, is dit geen goed nieuw voor jou?
Dit is geen goed nieuws voor mij, nee. Want het gaat mij namelijk helemaal niet om "opgeruimd staat netjes" zoals iemand anders reeds suggereerde, maar wel om het feit dat deze mensen naar hier gekomen zijn om een nieuw leven op te bouwen, maar onze cultuur dus gewoon verwerpen. Vader en moeder blijven hier, de kinderen worden naar -in dit geval- Egypte gestuurd omdat de ouders denken "dat het onderwijs in Egypte beter is en dat scholen daar ook beter aansluiten bij hun cultuur". Dus wel de lusten (kindergeld e.d.), maar niet de lasten (integreren en aanpassen). Dáár gaat het me om. Ofwel pakken die ouders ook hun biezen en komen ze nooit of te nimmer meer terug, ofwel halen ze hun kinderen terug en integreren ze volledig.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje Bekijk bericht
Maar sinds ik lid ben van dit forum ben ik helemaal in de war. Ik kan niet geloven dat er zoveel personen zijn die me viseren omwille van mijn geloof.
Ik denk dat u hier, zoals zovele moslims dat plegen te doen, een denkfoutje maakt. Niet uw persoontje, maar uw geloof wordt bekritiseerd, geviseerd als u die term liever hebt. En u kunt het andere mensen niet aanrekenen dat u uzelf met uw geloof vereenzelvigt. Dat doet u toch echt zelf.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden