Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bloedverwant
...
Persoonlijk vind ik het discours van rechts met betrekking tot justitie, criminaliteit en vreemdelingen verwerpelijk.
|
En vind jij persoonlijk het diskoer van rechts met betrekking tot ekonomie, derdewereldproblematiek, defensie, buitenlandse zakken, staatshervorming, welzijn, ... dan niet verwerpelijk ?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bloedverwant
Maar ik vind het even verwerpelijk dat de regerende partijen nooit iets hebben gedaan aan een probleem dat zich nu al vele jaren manifesteert. In plaats van rechts aan te vallen met woorden en cordon sannitaires zou men beter de munitie wegnemen waarmee rechts zoveel stemmen haalt.
|
Hier ga ik nu eens 100 persent mee akkoord.
En in afwachting daarvan, en ook in afwachting van vele studies van kriminologen ter linkse of eenderwelke zijde, en ook in afwachting van bouwprojekten van nieuwe gevangenissen,
vind ik dat als sporen van dna van sperma van meneer x gevonden worden op het minderjarige slachtoffer van pedofilie, die meneer x het gevang moet invliegen. Of dat meneer x nu drie maand of twee jaar in voorhechtenis zit, heeft niks te maken met overbevolking of niet.
en vind ik ook dat men veel strenger moet optreden tegen geweldsmisdrijven;
en vind ik ook dat men veel strenger moet optreden tegen veelplegers (zoals dat sjarelke daar in Antwerpen dat werd vrijgesproken, omdat na een elfde veroordeling hij nog niet in den bak geraakt was ...) (ik voor voor het Amerikaanse sisteem: derde veroordeling voor wanbedrijf of misdaad, is minimum 15 jaar, zonder diskuteren; zelfs al is dat derde wanbedrijf het pikken van een zwanworst uit den Aldi. Ge hebt twee heel duidelijke verwittigingen gekregen)
post skrotum: ik dacht - maar niet teveel want dat doet pijn bij mij - dat illegale vreemdelingen opgesloten worden in zogezegde gesloten sentra, en die hangen af van binnenlandse zakken; hebben dus niks te maken met overbevolking.