Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jodewa
Graag wat hulp bij mijn stemkeuze, na alle belofte's die reeds gedaan zijn zie ik het bos door de bomen niet meer, dus graag wat hulp van forumexperts.
Ik zoek een partij die:
- streeft naar een gelijke en eerijke pensioenregeling voor iedereen in verhouding met het aantal gewerkte jaren, ongeacht staat, privé of zelfstandig.
- tweetalige verkeersborden voorziet in héél het land
- de keuze geeft in héél het land om officiele communicatie in uw belgische moedertaal te krijgen (nl.fr.duits) en....
- die op langere termijn dus ook heel dat gewest gedoe terug wil afschaffen en naar 1 regering wil overgaan. (Kwestie van efficienter te kunnen besturen).
- de misbruiken, de corruptie en het profetariaat onder parlementsleden wil afschaffen of ten minste harder wil bestraffen.
- de wet Lejeune wil afschaffen met directe ingang.
- Buitenlandse profiteurs buitenhoudt en repatriering van buitenlandse misdadigers effectief uitvoert
- De belastingen verlaagt, maar de sociale zorg verhoogt.
- De milieuvervuiling grondig aanpakt, te starten met uitlaatvrije auto's.
- 1/5 van onze landbouwgronden terug omzet in natuurgebieden.
Wie kan aan mijn wensen voldoen, of is dit teveel gevraagd in de tijd van alle loze beloftes?? 
|
Zoek maar niet verder,die partij moet nog geboren worden...Kom a.u.b met uw twee voeten terug op de grond...
Stem gewoon voor die mensen van partijen,die in stilte,niettegenstaande alles,hard hebben doorgewerkt.
Misschien moeten we terug naar de goeie oude tijd,waar je nog kon pannaceren,en op verschillende partijen,voor serieuze mensen stemmen,zodat zij samen ook zouden kunnen samenwerken,over alle partijgrenzen heen,ten bate van héél het volk,vooral voor de minsten onder ons.Zouden we daarrond eens geen actie kunnen voeren???