Los bericht bekijken
Oud 5 juni 2009, 21:58   #14
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jodewa Bekijk bericht
Graag wat hulp bij mijn stemkeuze, na alle belofte's die reeds gedaan zijn zie ik het bos door de bomen niet meer, dus graag wat hulp van forumexperts.

Ik zoek een partij die:

- streeft naar een gelijke en eerijke pensioenregeling voor iedereen in verhouding met het aantal gewerkte jaren, ongeacht staat, privé of zelfstandig.
- tweetalige verkeersborden voorziet in héél het land
- de keuze geeft in héél het land om officiele communicatie in uw belgische moedertaal te krijgen (nl.fr.duits) en....
- die op langere termijn dus ook heel dat gewest gedoe terug wil afschaffen en naar 1 regering wil overgaan. (Kwestie van efficienter te kunnen besturen).
- de misbruiken, de corruptie en het profetariaat onder parlementsleden wil afschaffen of ten minste harder wil bestraffen.
- de wet Lejeune wil afschaffen met directe ingang.
- Buitenlandse profiteurs buitenhoudt en repatriering van buitenlandse misdadigers effectief uitvoert
- De belastingen verlaagt, maar de sociale zorg verhoogt.
- De milieuvervuiling grondig aanpakt, te starten met uitlaatvrije auto's.
- 1/5 van onze landbouwgronden terug omzet in natuurgebieden.

Wie kan aan mijn wensen voldoen, of is dit teveel gevraagd in de tijd van alle loze beloftes??
Er ontbreekt een item in dat lijstje:
- Die zijn woord houdt
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline