Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astrid Essed
OP WEG NAAR RACISTISCH NEDERLAND?
''Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.''
Artikel 1, Ned Grondwet
''Ieder heeft het recht zijn godsdienst of levensovertuiging, individueel of in gemeenschap met anderen, vrij te belijden, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.
Artikel 6, Ned Grondwet
|
"Koran, soera 9, ayat 5:
"Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de christenen waar je hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en bespied hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en met de moslims meebidden en de moslimbelasting betalen, leg hun dan niets in de weg. Allah is waarlijk barmhartig en genadig."
Een geluk dat Wilders de rechten van de mens en de NL grondwet tegen de zelfislamiseerders verdedigt.
En Europa in het verhaal? Ik zou niet voor Wilders hebben gestemd, omdat ik zijn Europa-verhaal simplistisch en onjuist vind. Maar het is niet onjuister dan wat de voorstanders van het Verdrag van Lissabon (o.m. het voltallige establishment) ons te goeder en te kwader trouw wijsmaken. Achteraf bekeken ben ik dus blij met het succes van de PVV, in de hoop dat het de veel gevaarlijker voorstanders van het wanverdrag een beetje zal neutraliseren.