Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix
En hij zal U ook trouw verraden, wees maar gerust. Man van Uw hart of niet. Maar je hebt een punt, hij zal veel stemmen halen, stemmen die vanavond gaan dienen om de meerderheid te depanneren. Niet meer of niet minder. Vlaanderen heeft nog nooit zo verdeelt gestemd als vandaag. Wait and see.
Mij niet gezien, ik wil niet bedrogen worden door iemand die de goegemeente al 5jaar bedreigt. Ik wil rechtlijnige en consequente politici in het parlement die durven zeggen waar het op slaat: En dat is Vlaamse vrijheid! Geen geitenwollensokken gejank zoals Dewever.
|
"depanneren", hmm
De Vlaamse regering hoeft niet in een puinhoop te veranderen omdat het Federaal niet goed gaat...
Het is,op Vlaams vlak,eigenlijk best OK dat er een "junior partner" komt bij de twee "bekende" coalitiepartners (behoudens politieke aardverschuiving).Wie die "junior partner" wordt valt nog te bezien.bemerk ook dat,op Vlaams vlak,de "breekpunten" eigenlijk niet bestaan.Extra kinderbijslag wordt op zich niet betwist door de andere partijen,hoogstens de omvang ervan.Idem dito voor de premie voor werkenden,O-VLD wil het dubbele,de andere waarschijnlijk minder,niks ergs...Investeren in Groene energie is al stevig bezig,de discussie gaat hoogstens over de snelheid ervan...en zo kunnen we waarschijnlijk doorgaan.Meneer peeters heeft al duidelijk genoeg gesteld dat het VIA-plan geen "betonplan" is,dus dat moet ook wel eetbaar zijn voor de anderen ...
Wat WEL een moeilijk punt kan worden is,alweer,een Antwerps probleem..die brug