Los bericht bekijken
Oud 9 juni 2009, 10:37   #518
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Die hoofddoekjes hebben gewonnen volgens jou? Democratie is dat alle godsdiensten gelijk zijn en dat we niet meer in de middeleeuwen leven? en dat koranvers 33.59 van Pim Fortuyn komt?

tja, als jij vindt dat d�*t gelijk hebben is, en FDW onder tafel praten... in een kiekenskot kunt ge ook geen zinnig woord zeggen als alle kiekens door elkaar kakelen. en toktoktedei is ook geen arabisch.
Iedereen die Filip een beetje volgt weet dat de enige en unieke manier waarop hij in een debat/gesprek kan worden verslagen het toepassen van fraude is.
Ik verklaar mij nader: nog nooit heeft brt of vtm filip ooit in een één op één gesprek gezet met een moslima met aan beiden dezelfde spreektijd.
Steeds is het één tegen twee+ één of twee+ twee...ik bedoel twee politieke tegenstrevers + twee rode vrtisten.

Hoe komt dat vraag iederen zich af.
Ik denk dat dat simpel is.

In deze (de hoofddoeken) moet men niet meer en niet minder dan de hoofddoek vervangen door de swastika, het moslimgeloof door het nazisme en de koran door mein kampf...
Bijgevolg kan men alle argumenten van de linkiewinkies van twintig jaar geleden gebruiken en die in hun eigen gezicht slingeren.
Simpel...effectief...en keer op keer verhelderend...

Wat het debatvermogen van Filip betreft: ik heb hem bij het lvsv zien debaten tegen De Wever met evenveel spreektijd...na 5 minuten lag De Wever in de touwen...maar deze kerel bestond het om na een uur toch een draw uit de brand te slepen...sterk...heel sterk...