Los bericht bekijken
Oud 9 juni 2009, 10:56   #126
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
Hier moet ik je toch wel tegenspreken. Het zijn allemaal jongeren in probleemsituaties die in bijzondere jeugdzorg terechtkomen. De jongeren die bij bijzondere jeugdzorg werken komen meestal uit ideale gezinnetjes. Sociaal geëngageerd, ik zou eens willen weten hoeveel er wel een Chiro of scouts-verleden hebben. Waar ik tot wil komen is dat de jongeren die werken voor bijzondere jeugdzorg vaak geen snars begrijpen van wat probleemjongeren doormaken. Naarmate ze meer in contact komen met zo een probleemjongeren zullen ze patronen gaan herkennen.

De zelfmoordlijn is toch ook iets belachelijk. Ik zou er dus nooit naar bellen of op de site gaan chatten. Het laatste misverstand op deze pagina (http://www.zelfmoordpreventie.be/zel...verstanden.php) vind ik een sneer naar zelfmoordenaars. Een arme sukkelaar die een inkomen heeft onder de armoedegrens reageert dus overdreven op een normale situatie
Ik bedoel dus: de begeleiders zijn niet zo slim. Niet de jongeren die problemen hebben.

En ja, die misverstanden... Heerlijk goedkoop. Lijkt wel geschreven door studenten.

Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 9 juni 2009 om 10:58.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden