Los bericht bekijken
Oud 17 april 2004, 21:24   #21
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Kitten schrijft
Citaat:
Heb het proberen opzoeken... Kon het niet vinden! Godverdoeme.
Kun je me eens zeggen waar het staat? En oh ja, welke dingen stonden er toen te gebeuren enzo?
Je hebt niet echt gezocht, gooi een Koran open, op een willekeurige bladzijde, en de kans is groot je wel een oproep vind tot het doden van niet moslims.

Om een voorbeeld te geven, ik heb het gedaan met mijn huisversie van de Koran. gewoon een willekeurige bladzijde in de helft van dit lijvig boekwerk.

ATTAUBAH 9.5
Citaat:
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vind en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag.
Maar als zij berouw hebben eb het gebed houden en de Za'kaat, laat hun weg dan vrij.Voorzeker Allah is vergevingsgezind, genadevol.
En je moet niet afkomen dat deze versregel en vele anderen niet noodzakelijk zijn, en dat ze niet moeten. De koran is geen koud buffet waar je kan uit kiezen wat je lust, het is een integraal boekwerk waarin mensen van hun geboorte tot na de dood bij de hand gehouden worden.

oftewel,
Citaat:
Met de Koran in de hand brand het hele land.
[size=1](® Maddox 17/04/04[/size])