Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Lees het nog een keer, Stijn. Misschien vindt je er zelfs een dikke leugen in inplaats van alleen maar show en goed nieuws.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franck Van Hecke
Aan de oprechte bedoelingen en de Vlaams-nationale overtuiging van Marie-Rose Morel kan en mag niet getwijfeld worden. Wie beweert dat ze door het Vlaams Blok met een parlementszitje werd weggekocht bij de N-VA maakt de mensen wat wijs, want Marie-Rose zou ook binnen het kartel met CD&V op een verkiesbare plaats kunnen rekenen. Daarvoor hoefde ze het dus echt niet te doen. Nee, Marie-Rose heeft haar hart gevolgd en gekozen voor haar overtuiging. De moeilijkste weg gekozen.
|
bij mijn weten kreeg Morel helemaal geen verkiesbare plaats in het Vlaams Kartel, zelfs geen strijdplaats als ik mij niet vergis. Bovendien is het een zeer vreemde redenering van Van Hecke. Kan iemand dat bevestigen? Indien dit zo is heeft ze zeker niet "de moeilijkste weg" gekozen. Bovendien is het dan een vreemde redenering van Van Hecke: "Morel is niet weggekocht door het Blok met een parlementszetel, want ze had ook op de kartellijst een verkiesbare plaats kunnen staan"
|
Zeer juist. Als Morel een verkiesbare plaats zou aangeboden gekregen hebben bij het Vlaams kartel, dan zal daar toch een bewijs van bestaan zeker: een brief, een mailtje. Ik wil zelfs vrede nemen met de verwijzing naar een mondelinge toezegging van een partijbons. Helaas, er is geen bewijs, want het stuk van Vanhecke staat vol leugens.