Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki
Nu wil ik er nog wel wat aan toevoegen. In die periode onderhield ik zeer goede contacten met journalisten van diverse media en ben ik zelf ook verscheidene keren geïnterviewd geweest door hen, maar ook door Vlaamse media, ondermeer de dag van de aanslagen in Madrid of om mijn visie op het laatste staakt-het-vuren te geven. Regelmatig heb ik journalisten geholpen om zeer diverse contacten te leggen met Vlaamse en franstalige journalisten, professoren, analysten.
Ik heb zeer goede contacten gehad met academici van drie verschillende universiteiten waaronder historici, politieke en sociale wetenschappers, antropologen. Contacten met parlementsleden, burgemeesters, schepenen, met scholen en een brede waaier aan basisbewegingen...
Waarmee ik maar wil zeggen dat ik wel enige achtergrond mee heb.
groeten,
Txiki
|
Ja, maar dat had ik al wel begrepen uit eerdere bijdragen van je - vandaar mijn vragen aan jou - om meer te weten te komen over het onderwerp - de situatie e.d. - ik zoek in Spaanse media, maar vind weinig tot niets - ik wil er ook graag meer over weten - dus vertrouw ik op info van jou.