Los bericht bekijken
Oud 18 juni 2009, 13:23   #228
anoniempje
Gouverneur

anoniempje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Niks alibi. Ik heb niets tegen vreemdelingen en dat weet u zelf ook donders goed. Ik heb wel iets tegen een bepaalde vreemde religie, en ook dat weet u donders goed.
Als ik iets of iemand haat, dan zeg ik dat namelijk gewoon. Zoals 'ik haat pedofielen' bijvoorbeeld. Of 'ik haat het oeverloze gewauwel van wannabe-filosofen'.

Toch wel. Dat is mij namelijk al wel eens gevraagd, en dat was toen ook dat ik voor het eerst in aanraking met de koran kwam. Gelukkig werkten mijn hersencellen wel toen ik dat smerig schrijfsel begon te lezen, zodat ik het met hart en ziel kon verwerpen.

Ik hamer op nog veel meer punten, en zolang u en uw islamapologetische vriendjes bepaalde zaken blijven ontkennen, verdraaien, vergoeilijken en onder het tapijt trachten te moffelen, zie ik het als mijn morele plicht door te gaan met 'hameren en drammen'.
Toen ik hier pas lid was van dit forum, werd me verteld dat dit subforum thuis was voor enkele gefrustreerde zielen. Als ik jou zo lees, begrijp ik wat daarmee werd bedoeld.
anoniempje is offline   Met citaat antwoorden