Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MORPHEUS
een belangrijk dossier in België is Brussel Halle Vilvoorde .
In de buurt van BHV ligt ………..Zaventem.
Iedereen kent nog de uppercut van DHL enkele jaren geleden. Omdat Ecolo-Agalev de geluidsnormen strenger maakte in het Brussels hoofdstedelijke gewest en zo de Vlaamse luchthaven Zaventem wilde lamleggen na 22.00 uur .
Geluidsnormen in Wallonië werden niet strenger. Nachtvluchten van Zaventem werden door de strengere normen van het “ Franstalig Brussel gewest” naar de Waalse luchthaven Bierce afgeleid . Het einde van de startbaan ligt juist aan Vlaanderen ( Tienen – Hoegaarden) …….. en PS ‘r en Vlamingen hater nr1 Happart zit in het bestuur van de luchthaven van Bierce.
Moet ik er nog een tekening bij maken?
Nu is Ecolo de opkomende partij in Walloniê. Gaat men nu dezelfde geluidsnormen van het Brussels hoofdstedelijk gewest opleggen aan geheel Wallonië?
Ik denk het niet………….
Hoofdbedoeling was om een Vlaamse luchthaven werk af te nemen voor een Waalse luchthaven waar de startbaan juist aan Vlaanderen ligt.
|
ze gaan juist de startbaan van Bierset verlengen richting Vlaanderen, daar zijn de geluidsnormen niet van toepassing. Het wordt hiermee bewezen wat er achter die belachelijke geluidsnormen zat ! DHL wegpesten en zorgen dat TNT vrij spel kreeg zonder concurrentie in "den belziek" !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
|