Los bericht bekijken
Oud 19 juni 2009, 15:23   #341
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jennes Bekijk bericht
Dit is onbegrijpelijk en ik hoop van harte dat het niet waar is. Pas gezette tattoos zien er ook niet zo uit bij mijn weten? Dus ik hou hout vast.

Hoe kan je nu een tattoo laten zetten door iemand met wie je nauwelijks kan communiceren, onder het toeziend oog van de familie die 'een ijsje gaan eten' (snelle tatoeëerder, in dat geval), hoe kan iemand die reeds haar hele leven drie puntjes in het gezicht wil plots voor sterren gaan op aanrader van een tatoeëerder waarmee ze niet kan communiceren, en hoe kan iemand 'denken in slaap te zijn gevallen'? Hoe kan het je overigens niet opvallen dat je ipv langs je ogen over je hele neus, slapen, kin, getatoëeerd wordt? Dat moet ongelofelijk pijn gedaan hebben.

En hetzelfde meisje dat zo beïnvloedbaar blijkt te zijn voor suggestie, heeft wel plots het lef om een klacht neer te leggen?

Hier klopt iets niet.

Langs de kant van de tatoeëerder betekent meer tatoeages allicht ook meer inkomsten...

Ik denk eerder dat de tatoeëerder dit vroeg, het meisje hem niet kon verstaan en dus bevestigde en zij niet durfde tegenpruttelen of hij haar tegengepruttel niet begreep?
ik denk dat ze ofwel die tattoos zelf graag wilde maar dan schrok van de reactie van haar vader, ofwel dat ze die tattoos niet echt wilde maar niet assertief genoeg was om dat echt duidelijk te maken. Ze wilde ook helemaal geen intervieuws geven maar is niet assertief genoeg om bij haar standpunt te blijven. Eigenlijk heel spijtig allemaal voor dat meisje. Ik heb de indruk dat het vooral haar familie is die haar overtuigd heeft om klacht in te dienen en heel dat verhaal in de pers te brengen. Ze moet zich nu wel heel rot voelen denk ik.
debbie is offline   Met citaat antwoorden