Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus
In het Verenigd Koninkrijk zijn de stoppen van de multikul helemaal doorgeslagen:
Ik denk dat de Britse GeDaPo en diverse inquisitiebureautjes uitermate tevreden zullen zijn met dit resultaat. Mijn vraag is dus hoelang het nog gaat duren eer de politie hier onder druk van voorgenoemde GeDaPo en inquisitiebureautjes precies hetzelfde gaat doen, louter om de statistieken op te trekken.
Zet de poorten maar wagenwijd open en leve de zegeningen van de multikul!
Stelletje gestoorden...
|
Ik heb de indruk dat u niet veel weet over de situatie in Engeland.
Engeland heeft namelijk de stop & search bevoegdheden van de politie enorm uitgebreid de vorige jaren. Iedereen die zich "verdacht gedraagt" kan zich aan volledige fouillering verwachten.
In het kader van Operation Blunt Two heeft de politie daar nu mobiele metaaldetectors in de straten waarmee het voorbijgangers controleert.
Men mag weigeren om door de metaaldetector te gaan, maar dit zorgt er automatisch voor dat je je "verdacht gedraagt" en gefouilleerd wordt.
Logisch gevolg is dat de burgerrechten van de mensen in de UK met de voeten getreden worden en mensen onrechtmatig gefouilleerd worden.
UK is een totallitaire politiestaat aan het worden en dit heeft niets te maken met racisme of positieve discriminatie van minderheden, blanken of zwarten.
Ps: In Engeland zijn de "hoodies" meestal blanke autochtonen hoor.

.
Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).