Los bericht bekijken
Oud 20 juni 2009, 00:07   #133
Hallebarde
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
....Het is helemaal ongepast dat jij spreekt in naam van 20000 mensen.

UIteraard zullen er zijn die niet hoog oplopen met Zijne Koninklijke Hoogheid Prince Philippe, maar er zullen er evenwel zijn die wèl hoog met Hem oplopen.

Ikzelf sta ook sceptisch en enigzinds kritisch tegenover de Hertog van Brabant, maar toch respecteer ik Hem.
Waarom? Omdat Hij de Kroonprins is.
Net als u, Magnificat, spreek ik hier uitsluitend in eigen naam. Als ik in naam van anderen wil spreken, zal ik het vermelden.

In eigen naam (nou ja, mijn forumnaam, natuurlijk) deel ik u mee wat ik weet over wat men over het algemeen bij de echte adel denkt over de de Belgiques. Ik herhaal : wat ik daarover weet. U deelt ons in eigen naam (althans forumnaam) mee wat u daarover denkt cq. hoopt te weten. Dat is een niet helemaal onbetekenende nuance.

Overigens en terzijde ; ik heb het over de echte adel, of oude adel, als u het liever aldus omschreven ziet. Niet over mensen die zich bijvoorbeeld wegens snel met de fiets kunnen rijden of politiekers die zich wegens langdurige slaafse gatlikkerij baron mogen noemen.

En zo mogelijk nog minder over een familie die zich zelf allerlei titels heeft toegeëigend, onder andere de titels die u graag in voorgewende vervoering met een hoofdletter schrijft.
Hallebarde is offline   Met citaat antwoorden