Los bericht bekijken
Oud 20 juni 2009, 14:44   #142
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht
Allez ‘t is goed, Magnificat, omdat u het zo beleefd vraagt zal ik uw spelletje in deze thread niet meer met de realiteit verstoren.

Onder één voorwaarde, weliswaar : dat u ons een link geeft naar de Fabiola-fanclub waarvan u kleurrijk voorhoudt lid te zijn. Zoniet blijf ik de kampioene spelen van het rollen omkeren, zoals u het liederlijk omschrijft.

Als u geen link kunt geven is meteen zelfs voor de meest goedgelovigen het bewijs geleverd dat één en ander, zoals gans uw typetje, op fantasie berust.
Wel, ik zal je nog éénmaal de aandacht schenken waar je zo om schreeuwt.
Ik zal je de link naar de Hare Majesteit Koningin Fabiola-fanclub héél zeker niet doorgeven, en daar zijn 2 grote redenen voor:

1/ Dit is een gesloten groep waar de mogelijke nieuwkomers zorgvuldig gescreend worden. Barbaristische personen zoals jij worden resoluut geweerd!

2/ Er is geen link naar de website van de HMKF-fanclub, simpelweg omdat er geen website is.

En ja, zoals je wilt: mijn typetje berust dan op fantasie, als ik je daarmee tevreden kan stellen.