Pfff... hier zegt iemand dat LDD een partij van en door dommen is, op de markt vanmorgend hoorde ik een marktkramer verzuchten dat er teveel hoogopgeleiden in de partij zitten. Wat is het nu ?
Ik heb het nog al gemerkt, wij moeten opboksen tegen de praatjes en slogans die door de pers en onze politieke tegenstanders kwistig in het rond gestrooid werden. Net zoals die kreet dat wij de arbeiders in de steek laten met een snel uitdovende werkloosheidsuitkering... er staat in ons programma dat er tegelijkertijd met die uitdovende uitkering er meer inspanningen moeten komen door o.a. de VDAB om de werklozen te begeleiden naar nieuw werk, en dat ze -als ze geen werk blijven vinden- naar het leefloon moeten overstappen. Maar dat zeggen onze anti-propagandisten er natuurlijk niet bij wanneer ze ons aanklagen hè.
De klassiek-liberale waarden omschrijven die LDD nastreeft, in enkele woorden ? Hmm... "iedereen aan de slag" bijvoorbeeld ? Of "laat het geld werken" misschien. Ah nee, ik weet het weer... "Iedereen de kans geven om zich ten volle te ontplooien." Da's een goeie.