Discussie: Quote-archief
Los bericht bekijken
Oud 21 juni 2009, 19:12   #2511
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Preusse heeft zich verwaardigd om enige aandacht aan mijn persoon ter schenken.

Ik ben uiteraard zeer vereerd.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Dat was wel een héél pover antwoord om de hypocrisie van atheïsten te verbergen. Kijk eens naar de "discussies" die werden opgestart door Esperanza, een van de meer hysterische atheïsten.

Waarom ze hier terug gekomen is, mag wel een raadsel wezen want op een mooie dag trok ze krijsend en roepend de deur achter zich dicht en verliet ze het forum. Blijkbaar is het leven van een atheïst maar eenzaam zonder haat-tirades tegen gemakkelijke doelwitten op het internet.

Maar goed, over het schizofrene gedrag van de zichzelf trots "atheïst" noemde forumtroll heb ik het wel later nog.

Zoals we allemaal kunnen waar nemen heeft Esperanza tot op heden 12 "discussies" opgestart. Zo goed als allemaal, met de uitzondering van die ene "discussie" waar ze Morel wou aanvallen, gaan ze over het christendom. 3 Van de 12 gaan rechtstreeks over "het Vaticaan" dat steeds als "vervreemd" en "reactionair" wordt omschreven.
Ik heb op dit forum al heel wat namen naar mijn hoofd geslingerd gekregen doch omschreven worden als "een krijsende schizofrene forumtrol" is toch wel iets speciaals te noemen ...

Laatst gewijzigd door Esperanza : 21 juni 2009 om 19:18.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden