Even herhalen zodat Sammy weet waar ik reactie op wil hebben.
Ben eens benieuwd of hij wel terug tevoorschijn komt, zoals hij beloofde...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Chill Effect
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sam!
Wel wel wel, ik vind het eigenlijk best grappig hoe jullie allemaal een oordeel over mij trachten te vellen terwijl je me zelfs niet kent, laat staan weet waar ik allemaal mee bezig ben.
Laat ik sommige zaken misschien wat verhelderen opdat ook mijn collega jeune premier wat meer begripvol zou kunnen worden.
Mijn leeftijd is idd 18, volgens sommigen een leeftijd waarop je nog niet veel kan bereikt hebben. Dezen stel ik voor om later de website http://www.samvandeputte.be eens te bekijken (staat nog niet online). Dan zal je zien dat ik al voldoende in de politieke wereld gegroeid ben en niet mee doe met al die intellectuelen die denken vanuit theoretische invalshoeken de wereld te verbeteren. Je zal merken dat ik iemand ben die vanuit de bestaande realiteit vertrek en dus ook goed genoeg weet wat er op de beleidsdomeinen jeugd en onderwijs kan veranderen! Ik heb reeds voldoende zaken gerealiseerd om te bewijzen dat het me niet enkel om de postjes te doen is. Waarom gaat NV-a eigenlijk in zee met de CD&V, zou het hier gaan om de schrik dat ze hun postjes zouden kwijtspelen omdat slechts een minderheid belang hecht aan deze nationalistische partij?
Blijkbaar kent mijn college jeune premier de partij Agalev en groen! beter dan ik gedurende de drie jaar dat ik er actief was. Moest je er wat verstand van hebben dan zou al duidelijk moeten gebleken zijn dat de huidige generatie helemaal niet zegt wat de vorige zei want die is er gewoon niet meer. Agalev heeft op haar congres voor een totaal andere koers gekozen, een koers waar ik niet langer in geloofde en ik ben niet iemand die de vuile was van de partij groen zal buitenhangen uit respect voor de beslissing van het congres. Maar ik kan me echter niet inzetten voor een partij die een fundamentele keuze heeft gemaakt waar ik me niet kan achterscharen. Dan heeft Vera Dua gelijk wanneer ze zegt dat die personnen hun conclusies moesten trekken.
Mijn ideeën zijn zeker en vast nog dezelfde gebleven, ik behoorde steeds tot de groen-rood gezinden en niet tot de groen-groen gezinden. Het was voor mij een zeer moeilijke keuze om groen! te verlaten. Ik wou me echter blijven inzetten op politiek niveau en ben dan ook met verscheiden partijen gaan praten over hun politieke visie en heb nadien besloten om me actief bij de sp.a aan te sluiten.
Voil�*, ik verwacht wel terug enige commentaar, dus laat maar komen. Verwacht wel niet direct een antwoord terug want k kan mn tijd nuttiger besteden dan te antwoorden op ongenuanceerde uitspraken van de mensen die het rechts populisme hoog in het vaandel dragen.
|
Uw eerste bericht in deze topic en al meteen verwijten dat iemand rechtse sympathien heeft!
Mooie intro!
Verder heb je ook enkel mooie woorden, maar geen bewijzen.
Iedereen kan zeggen dat hij al vanalles heeft gerealiseerd.
Over jeugd kan je inderdaad misschien iets doen, mmar van onderwijs...
Heb je al eens voor een klas gestaan (en niet voor een spreekbeurtje)?
En waarom wil je meteen op de lijst van het Vlaams parlement? Heb je de rest van deze topic wel gelezen, Sammy?
Dat van NVA doet hier niet terzake.
De overgang van groen naar SPa rood ook niet!
|