Los bericht bekijken
Oud 19 april 2004, 14:04   #21
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Everytime, ik weet niet wie of wat je bent, maar blijkbaar heb je geen aandacht voor B-H-V en dat is je goed recht.
Ik kan het zelfs in zeker mate begrijpen.
Maar mogelijk zijn er andere problemen die je wel belangrijk vindt en die om gelijkaardige redenen niet opgelost geraken:
Zoals benoeming van magistraten te Antwerpen, dringende maatregelen voor bedrijven in Vlaanderen, ontsluiting van de Antwerpse haven, een strengere snel-belg-wet zodat criminelen niet zo gemakkelijk binnen geraken enz.
Als je dat ook niet belangrijk vindt, wat dan wel? De geboorte van nog een prinsesje, of Justine die nog een finale wint?
Geen aandacht? Natuurlijk heb ik er aandacht voor : ik ben TEGEN die splitsing en dat ik weet, is dat mijn goede recht. Als u het niet aanneemt dat Franstaligen in Vlaanderen komen wonen en nog hun taal kunnen gebruiken, wees niet lef en ga dan hen zeggen wat u denkt.
De officiël taal in Vlaanderen is Nederlands. In Wallonië is dat Frans, en Brussel tweetalig.
We hebben het te danken aan onze Franstaligen dat wij Vlamingen ook nog Frans kennen en dat wil ik graag zo houden.
Voor de rest spreekt iedereen wat hij wil. Ik spreek vijf talen.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden