Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma
De reden waarom ik antisemitisme strategisch dom vind, is dus precies omdat die Joodse elites het gebruiken om de cohesie onder Joden te versterken.
.
|
U komt op mij anders behoorlijk antisemitisch over. In alle geval lijkt u een behoorlijk irrationele haat tov Israel en de joden in het algemeen te hebben, die u enkel verantwoord door te verwijzen naar enkele mythische joodse dynastieën...
Citaat:
Ze hebben hun extreem-rechtse (zionistische) pitbulls en andere partijen om die vreemdelingen, die hier aan de lopende band zullen blijven toekomen, te integreren en zoveel mogelijk te assimileren.
|
???? Het lijkt mij toch niet zo te lukken met dat assimileren.
Citaat:
Europa zal helaas niet het oude Europa blijven als het zo doorgaat, maar ook niet een geïslamiseerd Europa. Ik denk veeleer aan een veramerikaniseerde melting-pot, met alle andere kwalen van die zieke Amerikaanse maatschappij inbegrepen.
|
Ik verwacht eerder een balkan scenario gevolgd door onderdrukking van niet moslims (als we het nog even zo laten verdergaan zullen zij al op korte tijd de meerderheid uit gaan maken in de jongeren en jong volwassenen groepen van de samenleving.