Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jedd
gewoon al het feit dat je in de groene rekenkamer de nabijheid van hans labohm gedoogt impliceert dat jij en je clubje compleet irelevant zijn.
leuke voorpagina op de bevriende site meervrijheid vandaag :
onder de kop "auteurs" : - Von Mises
- Marcel
- Theo Richel (de man die de groene rekenkamer/klimatosoof runt)
dat is dan ook weer duidelijk :
treffen we o.a. aan op de eerste pagina van de site : - een aankondiging van de zomeruniversiteitcursussen van -het rothbard Instituut
- een compleet ridicuul klimaatartikel van Vincent "libertarian.be") De Roeck dat in een volgende post op mijn blog aan bod gaat komen
- een post van Hans Labohm van de groene rekenkamer getiteld klimaatsprookjes waarin de man eens te meer bewijst niets meer dan een kwaak-maar-raakje te zijn
- een artikel van Theo Richel waarin hij Groene Rekenkamersgewijs ontbossing geen probleem noemt
kijk ik snel even naar de bestuurslui van de groene rekenkamer dan zie ik dat het niet bij richel en Labohm blijft, maar dat het gaat om een heleboel mensen die zich in schimmig rechtse hoek zitten te kwelen dat al wat de oveheid doet per defintiie niet deugt
Is het de groene rekenkamer echt om "milieu te doen" ?
wel dit is wat ze op hun startpagina staat:
ik blijf bij mijn eerdere oordeel...
|
Jedd, dit is een bekende drogreden.
Onder de Marokkanen zitten veel criminelen. Criminelen deugen niet. Ergo: Marokkanen deugen niet.
Onder klimaatsceptici zitten veel rare libertariërs. Libertariërs deugen niet. Ergo: klimaatsceptici deugen niet.