Los bericht bekijken
Oud 28 juni 2009, 01:37   #498
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vorenus Bekijk bericht
Wie een 2-jarige dochter achterlaat door zelfmoord te plegen omwille van liefdesverdriet is egoïstisch en verdient geen respect.
Dat is onze eerste reactie wanneer het gaat om iemand met kleine kinderen, wat ook wat normaal is.
Maar...het komt veel meer voor, zelf weet ik ook zo enkele gevallen.

Dit: het achterlaten van de kleine kinderen om de problemen te ontzien, toont net aan hoe zwaar men er onderdoor zit, dat men niet in staat is zich terug tot orde roepen. dit maakt het drama nog veel groter.

Nu, in Jasmine haar geval wil ik toch nog iets duidelijk maken:
men spreekt van 'haar kind', maar het was haar kind niet. Dit kind is het kind van Marianne, de ex die Yasmine ten onder heeft gebracht. Misschien, maar dat zijn mijn eigen speculatie's, is het feit dat de mogelijkheid er was dit kind voortaan weinig te zien, mee een oorzaak geweest om er zo zwaar onderdoor te zitten? Want ik veronderstel dat Marianne, als natuurlijke moeder, meer rechten zal gehad hebben dan Yasmine?