30 juni 2009, 22:16
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX
Het �*s de állergrootste verschrikking die er is alice - het is hell & back - over and over and over again ...
Dát zou idd de motivatie van iedereen, met kinderen moeten zijn - wat ons nagelaten werd door onze voorvaderen- die ervoor gevochten hebben dat wij nu vrijheden hebben, waar velen van hen toen hun leven voor gegeven hebben - om die vrijheden door te geven aan onze volgende generaties - dat zou topprioriteit moeten zijn - dat zijn we verplicht aan onze ouders, grootouders en al onze voorvaderen en moeders - NIET om die vrijheden te verkwanselen!
Ik doe het omdat ik niks meer te verliezen heb, geen doel meer heb, niets meer om voor te leven en de lange, martelende, slapeloze nachten van pijn te overleven. Maar toch weet ik donders goed waar islam voor staat en wat het is! Een mens met gezond verstand hoeft maar te kijken naar élk land waar islam haar intrede deed, waar islam de meerderheid uitmaakt - een grote, donkere poel van ellende - is dat wat we wensen voor onze latere generaties? De 21ste eeuw hoort een eeuw van vooruitgang te zijn, niet van "Back to the dark middle ages"!
|
Ik vind dit echt heel erg voor je....en ik begrijp waarom je er zo naar kijkt, ik wens je heel veel sterkte...
|
|
|