Los bericht bekijken
Oud 30 juni 2009, 22:29   #371
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Maar alle gekheid op een stokje: het is mijn persoonlijke ervaring met veel mohammedanen: geef ze iets, en ze eisen meer; ik heb het nu even niet over politiek, maar over de gewone dagelijkse omgang met hen, vooral dan in hun eigen landen, maar soms ook hier. Vaak sluiten ze "vriendschap" uit sluwe berekening, en worden iets te ongeduldig vlak voor het ideale moment om hun slag te slaan, zodat het feest niet doorgaat. Ik denk dat ze dit in Europa collectief aan het doen zijn: ze maken ons achterdochtig net voordat ze echt gevaarlijk gaan worden. Misschien zal het feest van de derde Djihad tegen Europa ook niet doorgaan, en wordt het een reconquista.
"Vriendschap": onzin, laat je niets wijsmaken want is tussen moslims en (anders)Denkenden VERBODEN; koran 5:51.

Ik VERMIJD het gebruik van een woord "vriend(schap)" tegenover mijn (tamelijk vele) moslim-kennissen want zou leiden tot een volkomen nutteloze en voor hen mogelijk pijnlijke discussie.

Bij voldoende macht en getal zal hoofdstuk 9 in werking gaan; neem die belofte maar wel serieus.

Het is niet zo, dat alle moslims staan te popelen om de strijd aan te binden maar wel is het zo dat geen enkele moslim de acties van "de beteren" afkeurt; shar�*a en kalifaat blijven hun heilige idealen. Per slot van rekening voelt ook lang niet iedereen zich persoonlijk geroepen tot het uitroeien van schadelijk gedierte, zoals ratten en muizen die door sommige mensen als huisdier worden gehouden.

"Reconquista" bevalt mij niet want is keerzijde van dezelfde medaille; graag volkomen scheiding van kerk en staat.