Los bericht bekijken
Oud 20 april 2004, 13:57   #6
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
het wordt dus hoogtijd om oude vervallen woningen op te kopen en deze OFFICIEEL te laten opknappen door legal poolse werknemers. Deze gerenoveerde woningen kunnen dan nadien (mits eventuele subsidie? waarom niet) dan weer verhuurd worden aan werkloze allochtonen of eventueel een werkloze autochtoon zonder kinderen.

('t is maar dat ikzelf voor mijn pensioen zal moeten gaan zorgen denk ik)
Wel ja, waarom zou je het niet doen, ... ik ken persoonlijk nen ondernemer die er al volop mee bezig is, die gast doet business met polen heeft daar ne voet aan de grond en krijgt alle mogelijke voorstellen, ... import/export en uitvlagen van chaufeurs enz...

Ge zou op uw gat vallen wat er allemaal mogelijk is en perfect legaal en pas op hij is de enigste niet hé, ...

In mei zal het allemaal nog niet zo'n vaart lopen, maar nekeer het verlof door zulde wa beginnen zien denk, ik, ... want het probleem is dat die landen ginder hoegenaamd nog niet klaar zijn om mee te doen. staat zo corrupt als iets en ambtenarij ook, ... dit kan gewoon niet goed gaan.

en wij zullen wel werken om de putten te vullen en uiteindelijk in bittere armoe vervallen, wij zijn nu al de verliezers van het hele verhaal.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden