Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße
Toen België nog een deftig land was en geen smerige multicul-smeerboel geregeerd door een pak sletten die meer op mekaar dan op de schoolbanken hebben gezeten, had elke drukkerij zijn eigen afdeling waar mannen met viltstiften alle onzedelijke afbeeldingen doorstreepten van elke kopie die voor de markt bestemd was. Dat deed zich zeker nog tot in de jaren 1970' voor. Wat stellen we hier dus vast? Moslims zijn meer Europees dan al die "hedendaagse" reclame die erop uit is om van meisjes consumenten-hoeren te maken. Werkelijk, welk soort vunzig varken wil halfnaakte sloeries zien die een of ander waardeloos product aan de oliedomme, blanke man willen aansmeren? Het straatsbeeld is géén bordeel en ik wens zeer zeker niet met de onderbuik van de onkerktelijke, immorele, zielloze "samen"-leving geconfronteerd te worden. We moeten onze Vlaamse cultuur dringend herstellen. Wij zijn mensen en geen beesten die leven van een of ander duister instinct dat ons opgedrongen wordt door de reclame-machine.
Ik moet hier tot mijn eigen scha en schande vaststellen dat moslims moreler zijn dan mijn eigen landgenoten! Nooit had ik gedacht, in dit soort van ontzield en ultracommercieel nep-maatschappij te leven en ik moet dan ook wel applaudisseren voor de moslims die onze eigen, westerse principes toepassen en deze schandelijke onzedelijkheid uitwissen.
|
Voor een deftig persoon bezigt u wel een
behoorlijk aangebrande woordenschat.
Waar het hart en hoofd van vol is, loopt de mond met zichtbaar plezier van over, zoveel is ondertussen wel duidelijk.
Overigens vraag ik me af hoe een instinct kan worden opgedrongen, en wat er zo duister is aan een bikini.
Dat seksisme een treurige zaak is, zal u mij niet horen ontkennen. Er zijn volgens mij echter wel bétere methodes te bedenken om het te bestrijden dan reclame-affiches bekladden.