Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Bal
Ik zal niet vlug een pint in een café drinken.
Ik heb liever dat mijn vrienden langs komen en op mijn kosten zuipen. In de meeste cafés worden de glazen gewassen in koud water en zonder afwasmiddel. oever hygiëne gesproken. Wat is het dan als ze nog eens eten serveren. De meeste hebben zelfs geen opleiding genoten om eten te bereiden. Een kant en klare maaltijd in de micro-golf en eten maar.
Over roken. Ik ben zelf roker geweest. Geen haar op mijn hoofd die eraan dacht om te roken wanneer iemand aan het eten was. Voor de meeste niet-rokers wordt hun eten verpest door de rook. (Ikzelf heb er geen probleem mee)
|
Eens als je echter tot die elementaire beleefdheid verplicht wordt is het een heel ander verhaal. Zelfs uw feestje thuis zal in de toekomst onder druk van regelgevers komen te staan. Wat als je thuis na je eten zelfs geen cigaret meer mag aansteken aan je eigen tafel als je er met meerdere aan zit. Dat soort van zaken ligt om de hoek. Als mensen niet wakker worden zullen ze in een dictatuur leven die de naam 'verzorgingsstaat' draagt.