Los bericht bekijken
Oud 11 juli 2009, 01:00   #281
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Denk even na, Willem.
Het bestaan van die SS-divisie Handschar bewijst evenveel of niet meer dan het bestaan van de SS-Freiwilligen-Panzer-Grenadier-Division 'Nederland', de Nederlanders bij Standarte (Regiment) 'Westland' (ik weet niet of Landstorm één van die twee was of een derde), als het bestaan van SS Brigade Langemark, met dat verschil dat er toen toch xhonderd miljoen moslims waren en maar een 6 of 8 miljoen Nederlanders en zo'n 4 miljoen Vlamingen. Ik zag hier in België ook al Mein Kampf in vitrines liggen (oa bij Bert van Boghout, aan 't Steen in Antwerpen destijds, maar niet alleen daar)
Ga je daaruit met evenveel reden besluiten dat Nederlanders, Vlamingen en nazis en moslims 2 (of 3) handen op 1 buik waren/zijn, zoals jij dat concludeert over véél meer moslims?

Heb je een idee over hoeveel maal meer christenen dan moslims vrijwillig dienst namen bij de Waffen-SS? Over hoeveel maal meer moslims dan christenen er toen waren?
Ik zou je graag die cijfers eens zien geven.
Ik vind alle geloven/gelovigen naarlingen.

Kijk toch maar even naar die plaatjes in de links die ik dacht ik meegaf, die omzetten NU weerspiegelen van oude nazi-literatuur in moslimgebieden (Turkije: sinds een jaartje alleen "onder de toonbank") .

Moslims die ik wel eens spreek en vooral Turken (maar ook niet-linkse "christelijke" Spanjaarden) zijn overwegend bewonderaars van hitler.

Te complex om enige betrouwbare cijfers over te vinden; extra moeilijk omdat het merendeel van die hitler-fans meestal de best opgeleiden zijn en goed-geïntegreerde Nieuwe Nederlanders .... en/of meest vaardige talenchats-deelnemers, wereldwijd.

Daarmee is het NIET zo dat de meeste talenchat-deelnemers "rechts" zouden zijn, integendeel zelfs.