Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje
Zoals ik al zei, jij vindt de waarheid agressief. Jouw probleem.
En het dwingen tot een huwelijk is geen teken van verloochenen van de religie? Jij werkt hier met dubbele standaarden, die je aanpast als het jou uitkomt. Dwang mag niet in een Islamitisch huwelijk. Period.
Dat is de grootste zever die ik in tijden heb gelezen.   Meen je dat nu echt serieus? Pas je dat nu toe op de hedendaagse allochtoonse jeugd? Man man man, dit moet ik laten lezen aan m'n vrienden.
Als jij afkomt met cijfers, moet je deze kunnen aantonen met behulp van onderzoek of bronnen. Dat zijn de waarden en normen die in een discussie gelden.
Jij praat met één man, en veralgemeent dat naar de volledige allochtone bevolking? En dat brengt jouw geloofwaardigheid hoger dan die van een allochtoon zelf?
Ik koester helemaal geen vijandschap ten opzichte van het Westen. Want ik beschouw jou niet tot een deel van het 'modale' Westen. jij bent een gefrustreerd persoon, met problemen die je af reageert hier op dit forum en tegenover allochtonen. Ik heb niet meer dan medelijden met je.
|
Ik praatte niet met een man maar met veel mannen, u mag rustig beweren dat ik lieg, gefrustreerd ben, me af reageer op allochtonen, een marginale mening verdedig maar u beschouwt uzelf desondanks als een waardige gesprekspartner.Ik dus niet; uw agressie staat een normaal gesprek in de weg, dialoog bestaat niet uit agressie, misschien moet je daar eens met je vriendne overpraten, uw medelijden is trouwens amusant.