Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje
Dat is een gemakkelijke manier om van de discussie af te wijken. Je gooit hier met cijfers, maar kan geen bronnen aanhalen. Jij bent diegene die geen waardige gesprekspartner is.
Sowieso, wat doet je denken dat je geloofwaardigheid hoger is dan die van een allochtoon? Je leeft in een droomwereld, één die je nodig hebt om je haat en frustraties te kunnen blijven spuien. Dat is amusant, doch zielig.
|
Opnieuw, u kunt geen dialoog aangaan zonder anderen af te schilderen als leugenachtig, vol haat en frustraties.
Ik zie niet in waarom ik zielig zou zijn omdat nogal wat mannen toegaven buiten het huwelijk hun geluk te zoeken zonder daarom hun huwelijk te willen verbreken, zielig zijn vooral hun echtgenotes denk ik.
Hoe moet je bronnen aanhalen voor wat tijdens gesprekken werd gezegd, dacht u dat ik dan een formulier boven haal en roep" teken even dat jij ontrouw bent (geweest) en denkt u dan dat mannen dit doen??
Nee toch, das pas zielig!
Maar volgens jou redenering kunnen allochtonen geen kritiek hebben op allochtonen, het volstaat immers dat een autochtoon een andere mening heeft en op basis van origine het beter weet...heeft u nog zo een lichtpunt in dit gesprek??