Los bericht bekijken
Oud 19 juli 2009, 08:45   #68
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Het totale gebrek aan enige vorm van zelfkritiek bij de islamieten maakt een vruchtbare discussie onmogelijk Alice, daarom bewonder ik je doorzettingsvermogen dubbel.

Degene(n) die steeds moord en brand schreeuwen - of 'je vertelt leugens en/of onzin' - of jou steeds denigrerend aanspreken, je zelfs (verkapt of openlijk) beledigen - je integriteit en ervaring in vraag stellen - steeds agressief reageert op jouw bijdragen, je beschuldigt van leugens, je een regelrechte leugenaar noemt, wild om zich heen schoppen enkel en alleen maar met het doel om te raken, hárd te raken - komt zélf ongeloofwaardig over - nét omdat tegenwoordig iedereen informatie kan opzoeken over het onderwerp - er zijn bronnen en info-sites genoeg, enkel maar op Inet, zonder de rest te vermelden.

Iemand die een verschil maakt tussen een 'gearrangeerd' en een 'geforceerd' huwelijk, die 'strubbelingen' bij partnerkeuze in Vlaamse gezinnen vergelijkt met gedwongen huwelijken, ziet er blijkbaar geen graten in om bij ONS - buiten 'gearrangeerde' huwelijken - ook de hele islamitische zooi te introduceren met als 'icing on the cake'; de 'rechtvaardige wetten van allah; de 'sharia'!
Bedankt, dat had ik even nodig!
Ik heb ervaring met die agressie, vandaar mijn doorzettingsvermogen
alice is offline   Met citaat antwoorden