Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried
Beste, ik zie dat je de wikipedia onzin voor zoete koek slikt. Kijk om je heen, haast alle mensen hebben blauwe aders aan de binnenkant van de pols. Zijn wij dan allemaal van adel? Wees niet bang om je eigen verstand te gebruiken. Mijn beweringen zijn gebaseerd op bronnen, Europese bronnen, en wel persoonsbeschrijvingen die aangeven dat adellijke personen en zelf koningen een zwart voorkomen hadden, maar als wit worden afgebeeld. Charles II Stuart, had The Black Boy als bijnaam en werd in een wanted poster beschreven als A tallblack man. Boswell noemt hem The Swarthy Stuart. Als men genoeg van deze beschrijvingen verzameld ontstaat een beeld, een wetmatigheid dat wij met een zwarte en gekleurde natie te maken hebben, nakomelingen van de Blauwe mannen, Europese zwarten in de Middeleeuwen. Vanuit Gibraltar kan men Afrika bijna aanraken. De eerste Europeanen (40.000 jaar geleden) waren Afrikanen en ik stel dat zij tot de negentiende zwart zijn gebleven en een elite vormden. Vandaar wetenschappelijk racisme tegen zwarten, als een bevrijdingsideologie om zich te bevrijden van zwarte suprematie.
|
Ik wist niet dat mijn beweringen (enfin gewoon feiten) ook op wiki stonden.
Ik heb namelijk de tijd nog geweten dat men niet om de haverklap naar wiki moest surfen om iets te weten !
Voor de rest een zin gebruiken met "Afrikanen " en "elite"...

ik hoop dat ge zelf beseft hoe gek en onrealistisch dat klinkt.