Los bericht bekijken
Oud 22 juli 2009, 14:09   #159
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Laat ons niet vergeten dat deze mensen kiezen voor de islam. De dictatuur kan een rol spelen, dat laat ik in het midden. Hitler keek met volle belangstelling naar de islam milities.
En de dissidenten kiezen ook voor de islam. Man, man, man, je begrijpt er niets van en kent niets van de geschiedenis van Iran.

De Sjah werd verjaagd door een coalitie van krachten, waarin de Toudeh (communistische partij van Iran) en andere linkse partijen een belangrijk aandeel hadden. Khomeini heeft hen dan kapotgeregeerd in coalitieregeringen, waarbij hij de officiële regering ondermijnde met zijn systeem van "dubbele macht" (revolutionaire "volkscomités").

Toen hij sterk genoeg was, liet hij alle communisten oppakken, dwong "bekentenissen" af via foltering, enzovoort. Onder de gearresteerden waren inderdaad ook veel jonge, ongehuwde vrouwen. Om de bevolking totaal te terroriseren werden velen van hen verkracht en vermoord.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden