Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles
Kom nou, alsof mijn mening op dat punt niet overduidelijk was! Dus volgens jou is iedereen die wil nuanceren een moslimfundamentalist?
Waarom schrijf je dat dan als je zelf toegeeft dat het schelden is?
Wat je deed, mij een vraag stellen om te "controleren" of ik een moslimfundamentalist was - want alleen een moslimfundamentalist denkt dat een vrouw zonder hoofddoek niets van haar leven kan maken -, terwijl iedereen op dit forum weet dat ik atheist en godsdienstvijandig ben, was inderdaad intellectueel zeer oneerlijk.
Iedereen die de haatcampagnes hier wat wil nuanceren, moet zich bij voorbaat "excuseren" en "goedpraten". The McCarthy Days are back!
En hier gaan we weer met een scheldtirade over mijn "capaciteiten". En mij verwijt je de hele tijd van te schelden! Een beetje consequentie graag en geen flame wars...
|
Ik ben echt, maar dan ook echt niet veranwoordelijk voor jou waanzin!
Dat ik om de door u genoemde reden vragen stel is dusdanig van de pot gerukt, hoe kun je zo een gesprek voeren?
Maar volgens u zijn er dus veel fundamentalisten gezien de commotie om in ene school ze af te zetten!
In tegenstelling tot u scheld ik niet, vinden dat iemand zever schrijft en toelichten waarom is niet gelijk aan beschuldigingen over oneerlijk zijn of islambashen en als je dit moet worden uitgelegd.... tja....